بهترین راه برای حفظ جریان مطلوب محصول در خط لوله و به حداکثر رساندن بازده سرمایه شما چیست؟ چالش های خود را به ما بگویید و ما به شما کمک می کنیم راه حل ها را پیدا کنید.

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تعمير Cold Box و LNG Tank
انواع خدمات تعمير Cold Box و LNG Tank قابل ارائه توسط شرکت تیم :

مزایای استفاده از خدمات شرکت تیم : 

ونتیجه آن :

درخواست خدمات تعمير Cold Box و LNG Tank شرکت تیم

كلیه عملیات مورد نظر شما توسط شركت تیم قابل ارائه است. كافی است بر روی دکمه درخواست كليك نموده و آن را تكميل كنيد. كارشناسان ما در سريعترين زمان ممكن به درخواست ارسالی شما پاسخ خواهند داد.

توضیحات کلی :

Perlite چیست؟

مواد اولیه Perlite سنگهای آتشفشانی می باشند که آنها را بعد از کوبیدن و آسیاب کردن در کوره تا ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد حرارت میدهند. این دمای بالا موجب تبخیر مایع موجود در ذرات آن شده ، در نتیجه حجم این دانه های ریز افزایش یافته، منبسط می گردند و به صورت پودر خیلی سبک در می آیند.

Perlite در صنایع نفت و گاز بعنوان عایق و پوششی مطمئن و موثر برروی تجهیزات برودتی در داخل مخازن سرد “cold boxes” موجود در پالایشگاه ها،پتروشیمی ها و نیروگاه ها و در حجم های خیلی بالاتر در مخازنLNG برای جلوگیری ازتاثیر و نفوذ گرما بداخل مخزن مورد استفاده قرار میگیرد .

هنوز در برخی ازشرکتها برای تخلیه و شارژ مجدد Perlite از نیروهای غیر متخصص و شیوه هایی کاملا ابتدایی استفاده می شود که با توجه به فوق سبک بودن دانه های آن براحتی با جریان باد در هوا و در وسعت خیلی زیاد پراکنده می شود، این امر از یک سو منجر به هدر رفتن حجم زیادی از Perlite شده و از سوی دیگر موجب آلودگی محیطی (مضر برای سلامتی) و ایجاد اختلالات جدی در تجهیزات مکانیکی میگردد.

مورد دیگری که حائز اهمیت است، زمان طی شده برای انجام عملیات تخلیه و شارژ مجدد آن میباشد. تخلیه و شارژ مجدد Perlite توسط افراد غیر متخصص و به روش های غیر استاندارد میتواند هفته ها بطول انجامد.

شرکت تیم با همکاری شرکت Prelite MS انگلیس قادر است ظرف کمتر از دو هفته تخلیه و شارژ Perlite مخازن سرد را با کیفیتی بالا و بدون هیچگونه آلودگی و پراکندگی ذرات “Perlite “در محیط به انجام رساند. با تخلیه دقیق وکامل Perlite داخل cold box هر گونه تعمیر و تغییر فنی، بسهولت قابل انجام خواهد بود.

استفاده از خدمات این شرکت در امر تخلیه و شارژ مجدد Perlite برای cold boxها بشکل قابل ملاحظه ای اقتصادی میباشد زیرا دیگر نیازی به خارج کردن مخزن از سرویس به مدت طولانی نخواهد بود و این به معنی تولید بیشترمجتمع و درنتیجه تحصیل درامد بالاتر میباشد.

در تانک های نگهداری سیالات با دمای خیلی پایین (درتانک های برودتی) مانند LNG Tank، عایق کاری مابین مخزن داخلی و دیواره بیرونی تانک برای حفظ دمای منفی ۱۹۶ درجه سانتی گراد  بسیار ضروری می باشد.

برای دستیابی به این منظور Perlite مطمئن ترین و مناسبترین عایق موجود محسوب شده و هنگام ساخت این مخازن با استفاده از کمپرسور بین مخزن داخلی و دیواره بیرونی تزریق میگردد. ولی چنانچه به هر علتی نیاز به شارژ مجدد Perlite باشد، دیگر استفاده از شیوه تزریق بشکل اول عملی نیست.

Perlite موجود دراین مخازن بتدریج و با گذشت زمان فشرده شده و کاهش حجم میدهد. این رخداد موجب بوجود آمدن فضاهای خالی بین بدنه تانک برودتی وPerlite موجود شده، گرما می تواند به راحتی از طریق این فضاهای خالی منتقل شده و باعث تبخیر سیال گردد که این به معنی خسارت مالی است و میبایست از رشد بیشتر این پدیده جلوگیری بعمل آورد.

علائم بوجود آمدن این فضاهای خالی درحجم عایق، بشکل نقاط سرد و یخ زده بر روی سطح بیرونی تانک ظاهر میگردد، این نقاط معمولا بجز در آب و هوای گرم ،پوشیده از شبنم خواهد بود.

یکی دیگر از خدماتی که شرکت تیم با همکاری شرکت Perlite MS انگلیس بنابردرخواست کارفرمایان ارائه می نماید، بازدید از اینگونه تانک های برودتی و حصول اطمینان از سلامت آنهاست.

در صورت برخورد با هر گونه ضایعه ناشی از کاهش حجم perlite شرکت تیم قادراست که با افزودن مقدارکسری perlite ازقسمت بالای مخزن بوسیله تزریق و با بهره گیری از تجهیزات مخصوص، رفع نقص کرده و تانک برودتی را به شرایط اولیه بازگردانده و از هدررفتن بیشتر محصول جلوگیری بعمل آورد.

این سرویس بدون قطع جریان بهره برداری به انجام می رسد .

پرسش و پاسخ

ویدئو و گالری

تجهیزات تعمير Cold Box و LNG Tank

در حال حاضر محصول و تجهیزاتی برای این سرویس وجود ندارد

تنوع در ارائه سرویس های تعمیراتی، این شرکت را به عنوان تنها شرکت ایرانی عرضه کننده خدمات Pipe Line Total Integrity مطرح نموده است. 

دقت در ارائه خدمات و محصولات با کیفیت و نیز دقت نظر در جلب رضایتمندی مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنها، سرعت در پاسخگویی، ارائه راه حل های نوین و مناسب، قیمت های مناسب نسبت به رقبای خارجی و بعضا ایرانی، حس مسئولیت پذیری بالای کارمندان نسبت به وظایف محوله و داشتن نیروهای متخصص از نقاط بسیار برجسته این شرکت است.

فرصت های شغلی

ما همیشه به دنبال استعدادهای برتر برای پیوستن به تیم خود هستیم.

آیا شما آماده شروع یک حرفه هیجان انگیز با یک شرکت پیشرو هستید ؟

تمامی حقوق برای شرکت تیم محفوظ است.

فرم در خواست خدمات

اطلاعات تماس
سرویس مورد نظر

فرم درخواست تجهیزات