بهترین راه برای حفظ جریان مطلوب محصول در خط لوله و به حداکثر رساندن بازده سرمایه شما چیست؟ چالش های خود را به ما بگویید و ما به شما کمک می کنیم راه حل ها را پیدا کنید.

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
غلاف رفع نشت ( Clamps )

گروه محصول :

نام تجاری محصول :

مشخصات فنی :

در خواست تجهیزات شركت تيم

كلیه تجهیزات مورد نظر شما توسط شركت تیم قابل ارائه است. كافی است بر روی دکمه درخواست كليك نموده و آن را تكميل كنيد. كارشناسان ما در سريعترين زمان ممكن به درخواست ارسالی شما پاسخ خواهند داد.

توضیحات کلی :

مشخصه های غلاف رفع نشت :

مهمترین مزیت غلاف های رفع نشت تیم، متوقف کردن نشت بدون جوشکاری، سوراخکاری و صدمه دیدن تاسیسات و تجهیزات در حال نشت، می باشد.

كامپاندهای تیم را می توانید برای مدت ۳ سال و در دمای كمتر از ۳۰ درجه نگهداری كنید. این مواد در بسته بندی های ۱۰ تایی به صورت تیوب های ۹ سانتی متر با قطر ۱۸ میلیمتر مناسب برای تزریق عرضه میشود. مواد باقیمانده پس از باز شدن بسته بندی را می توانید به مدت ۳ ماه در آب نگهداری كنید.

اتصالات :

غلاف رفع نشت با فکهایی جهت اتصال بوسیله پیچ و مهره تهیه شده است.

بدون جوشکاری :

غلاف های رفع نشت شرکت تیم، بدون نیاز به جوشکاری، طراحی و ساخته شده است. به دلیل ممانعت کردن در استفاده از عنصر جوش روی بست، مقاومت آن تقویت شده و البته نیازی به تست چوش در طی ساخت غلاف رفع نشت ها نیست. این طراحی و ساخت “بدون جوشکاری” روی همه غلاف رفع نشت به کار برده شده است، حتی هنگامی که سایزهای بزرگ فلنج ها، و سایر اتصالات مد نظر است.

طراحی غلاف رفع نشت :

بخش طراحی ما با احتساب پارامترهای ورودی و استاندارد ها و با کمک برنامه نرم افزار خاصی، طراحی غلاف رفع نشت درخواستی را انجام میدهد.

مواد :

غلاف های رفع نشت در کارخانه طبق استاندارد و با تسهیلات کارگاهی با مواد مناسب فولادی و مواد مشابه تست شده ،ساخته میشود.

مشخصات مختلف مواد مورد استفاده بستگی به پارامترهای قسمت نشتی دارد، همچون :

کنترل کیفیت :

غلاف های رفع نشت طبق پروسه های سخت گیرانه ساخته و تولید می شود.

مطابق سیستم کیفیت ما، کنترلهای زیر قبل از تحویل غلاف رفع نشت انجام می شود :

غلاف های رفع نشتی فلنچ (کلمپس) که به منظور استفاده در نشتی های که از گسکت فلنج است، ساخته می شود، دارای یک لبه مرکزی و دو لبه در عرض می باشد. لبه مرکزی داخل درز بین دو فلنج قرار می گیرد.هدف آن کاهش حجم ماده ترزیق شده بین دو فلنج و اجتناب از تغییر مکان عرضی فلنج طی مرحله تزریق می باشد. نظر به اینکه شکاف بین فلنج ها میبایست مطابق با لبه مرکزی غلاف رفع نشت نصب شده باشد، شرکت تیم می تواند لبه مرکزی را طبق مشخصات مشتری مقاوم کند.

دو لبه عرضی ، O.D فلنجها را می پوشاند. این لبه ها می تواند با یک چکش درزبندی، به طور صحیح برای بدست آوردن یک تنظیم کامل مکانیکی، غلاف رفع نشت روی فلنج ها، محکم شود. از سوی دیگر این پروسه محکم کاری اجازه تراکم یکسان از کامپاند در حفره تزریق را می دهد.

پرسش و پاسخ

ویدئو و گالری

سایر تجهیزات رفع نشت و نشت یابی 

تنوع در ارائه سرویس های تعمیراتی، این شرکت را به عنوان تنها شرکت ایرانی عرضه کننده خدمات Pipe Line Total Integrity مطرح نموده است. 

دقت در ارائه خدمات و محصولات با کیفیت و نیز دقت نظر در جلب رضایتمندی مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنها، سرعت در پاسخگویی، ارائه راه حل های نوین و مناسب، قیمت های مناسب نسبت به رقبای خارجی و بعضا ایرانی، حس مسئولیت پذیری بالای کارمندان نسبت به وظایف محوله و داشتن نیروهای متخصص از نقاط بسیار برجسته این شرکت است.

فرصت های شغلی

ما همیشه به دنبال استعدادهای برتر برای پیوستن به تیم خود هستیم.

آیا شما آماده شروع یک حرفه هیجان انگیز با یک شرکت پیشرو هستید ؟

تمامی حقوق برای شرکت تیم محفوظ است.

فرم درخواست تجهیزات

فرم در خواست خدمات

اطلاعات تماس
سرویس مورد نظر