بهترین راه برای حفظ جریان مطلوب محصول در خط لوله و به حداکثر رساندن بازده سرمایه شما چیست؟ چالش های خود را به ما بگویید و ما به شما کمک می کنیم راه حل ها را پیدا کنید.

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
انجماد سیال خطوط لوله
انواع خدمات انجماد سیال خطوط لوله قابل ارائه توسط شرکت تیم :

درخواست خدمات انجماد سیال خطوط لوله

كليه عمليات انجماد سیال خطوط مورد نياز شما در تمامی شرايط كاری توسط شركت تيم قابل ارائه است. كافی است بر روی دکمه درخواست كليك نموده و آن را تكميل كنيد. كارشناسان ما در سريعترين زمان ممكن به درخواست ارسالی شما پاسخ خواهند داد.

توضیحات کلی :

روش انجماد سیال (Pipe freezing) طی سه دهه اخیر به یکی از بی خطرترین، ارزانترین و موثرترین شیوه قطع جریان سیال در خطوط لوله بدل گردیده است.

با استفاده از این روش امکان انجام هرگونه تعمیر، تغییر و یا نصب تجهیزات بر روی خط لوله فراهم می گردد و دیگر نیازی به انجام عملیات پرزحمت وقت گیر و هزینه بر تخلیه سیال نگهداری و برگرداندن مجدد آن به درون خط نخواهد بود.

در این روش با بهره گیری از نیتروژن مایع که در داخل پوششی به دور لوله تزریق میگردد، دمای سیال داخل آن بتدریج پایین آمده و این عمل تا هنگام تغییر شکل سیال از مایع به جامد و تشکیل قالب سختی از یخ ادامه می یابد. این قالب یخ بدلیل چسبندگی و اصطکاک زیادی که با جداره داخلی لوله برقرار می سازد، در مقابل فشار کاملا مقاوم بوده و توانایی تحمل ۴۰۰۰psi  را دارا می باشد. شركت تیم با همكاری شركت Perlite MS انگلیس، پیوسته از راه تحقیق و آزمایش قابلیت و توانائی خطوط گوناگون را از لحاظ متریال و سیال مورد مطالعه قرارداده و در مسیر توسعه روز افزون این فن می باشد. 

متخصصین ما هنگام بازدید از سایت و ملاقات با مهندسین شما در محل با تشریح روش Pipe freezing آنان را از موثر و بی خطر بودن این روش آگاه می گردانند و با مشاهده موقعیت و جنس لوله و سیال داخل آن و همچنین با توجه به تعمیرات و تغییرات مورد نیاز و انجام بررسی های لازم آماده خواهند بود که در جهت بدست آوردن نتیجه مطلوب بهترین تصمیمات را اتخاذ نمایند.

پرسش و پاسخ

ویدئو و گالری

تجهیزات انجماد سیال خطوط لوله

در حال حاضر محصول و تجهیزاتی برای این سرویس وجود ندارد

تنوع در ارائه سرویس های تعمیراتی، این شرکت را به عنوان تنها شرکت ایرانی عرضه کننده خدمات Pipe Line Total Integrity مطرح نموده است. 

دقت در ارائه خدمات و محصولات با کیفیت و نیز دقت نظر در جلب رضایتمندی مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنها، سرعت در پاسخگویی، ارائه راه حل های نوین و مناسب، قیمت های مناسب نسبت به رقبای خارجی و بعضا ایرانی، حس مسئولیت پذیری بالای کارمندان نسبت به وظایف محوله و داشتن نیروهای متخصص از نقاط بسیار برجسته این شرکت است.

فرصت های شغلی

ما همیشه به دنبال استعدادهای برتر برای پیوستن به تیم خود هستیم.

آیا شما آماده شروع یک حرفه هیجان انگیز با یک شرکت پیشرو هستید ؟

تمامی حقوق برای شرکت تیم محفوظ است.

فرم در خواست خدمات

اطلاعات تماس
سرویس مورد نظر

فرم درخواست تجهیزات